برای مشاهده لندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید

لیتیوم بروماید مارک هانچانک کره با 55 درصد غلظت
در انواع مختلف : مولیبدات ، کرومات ، نیترات
در بشکه های 330کیلویی یا 300 کیلویی

بررسی اجمالی:

کلیاتی درباره ی لیتیم بروماید

لیتیم بروماید چیست؟ لیتیوم و بروماید به ترتیب از خانواده های فلزات قلیایی و هالوژن ها می باشند که ترکیب این دو، ماده ای را تشکیل میدهد که جذب کننده ی رطوبت است که پایدار بوده و قابل تجزیه شدن و فاسد شدن نمی باشد. این ترکیب به خوبی می تواند در دمای محیط در آب حل شود.

این ترکیب دارای ویژگی های بارزی می باشد از آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ظرفیت بالا برای جذب بخار آب
  • دارای خاصیت خورندگی می باشد.
  • ماده ای با ارزش بوده و قیمت بالایی دارد.
  • بی ضرر بوده ولی در صورت تماس پوست یا وسایل با آن بهتر است که با آب شسته شوند.

لیتیوم بروماید چیلرهای جذبی به دلیل این که به عنوان نمک جاذب رطوبت می باشند بنابراین در کارکرد چیلرها باعث اثر جذبی می شوند. بهترین محدوده  غلظت لیتیم بروماید چیلرهای جذبی برای جذب بخار 58 الی 62 درصد می باشد.

البته لازم به ذکر است که لیتیوم بروماید چیلرهای جذبی به علت خورندگی که دارند باعث تخریب فلزات به کار رفته در چیلرهای جذبی می شود بنابراین تنظیم شیمیایی این محلول و کنترل ویژگی خورنده بودن آن اهمیت زیادی دارد

یکی از برندهای معروف فروش این ماده، شرکت کره ای می باشد که از بهترین تولید کننده های این ماده در جهان می باشد. در ایران فروش لیتیوم بروماید هانچانگ کره بسیار زیاد است و عمدتا افرادی که قصد خرید لیتیوم بروماید را دارند از این برند خریداری می کنند. این شرکت در ازای فروش محصول خود به مشتریان، کلیه ی مدارک و گواهی های لازم جهت تایید اصالت ماده را ارائه می کند. علاوه بر لیتیوم بروماید، این شرکت مواد شیمیایی دیگری را نیز تولید می کند که تمامی مواد تولیدی دارای گواهی اصالت می باشند.

معرفی محصول:

لیتیوم بروماید مارک هانچانک کره با 55 درصد غلظت
در انواع مختلف : مولیبدات ، کرومات ، نیترات
در بشکه های 330کیلویی یا 300 کیلویی

سایر تصاویر: